2011. szeptember 20., kedd

Pillanat képek

1.A metrón egy néni rózsafüzért vesz elő és szorgalmasan imádkozik,majd megcsókolja a keresztet és folytatja.
Két megállóval később egy fiatal lány ül le mellé, leveszi a felső kabátját és megpillantom a dekoltázsát.....
Arra gondolok amire bármelyik férfi.
Majd a lány jobbján ülő nénire nézek aki rendületlenül könyörög, kér,és hálát ad istennek.
Ott ül az Út és a Kísértés egymás mellett.
Remélem az én lelkemért is imádkozott a néni.Áldja meg őt az Isten!


2.Egy órával később visszafelé a metrókocsi végében leülök egy lány mellé.Szemben velünk egy fiatal pár.A lány a fiú mellére hajtott fejjel alszik.A fiú a lány fejére hajtott fejjel alszik miközben átöleli.Egyik sem lehet több 20 évesnél és gyönyörűek ahogy alszanak.A mellettem ülő lány egy kamerás mobiltelefont vesz elő,és lefényképezi őket.Oldalra pillantva még látom a képet, tökéletes lett.A lány és én is ugyanarra gondolhattunk talán ugyanabban a pillanatban.Szemben velünk a fiatalság,a boldogság,a szerelem és a békesség ült modellt.Sose veszítsék el azt a ami sugárzott róluk.


3.A végállomáson a feleségemmel találkoztam.Egymás mellett állunk a buszon.Ránézek.Elgondolkozok azon hogy a mai utazásaim alatt hány szép,szexi nőt láttam.És mégis,hol van bármelyik ő hozzá.Nekem ő a leggyönyörűbb és legcsodálatosabb nő a világon,immár 20 éve.Szeretem!Szeretem!Szeretem!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése